Przejdź do głównej zawartości

Jak zadbać o wizerunek w sieci?


Moje zdjęcie = Moja marka


















Kamila Rowińska,  Mateusz Grzesiak, Joanna Ceplin....
Widziałaś kiedyś, żeby wrzucili zdjęcie złej jakości promując kolejną książkę lub nowy produkt?



Ania uczy języka angielskiego. Rozwija biznes i zgłosiła się do mnie, żeby zrobić zdjęcia na stronę internetową. Po obejrzeniu stwierdziła, że wykorzysta je też w mediach społecznościowych.
Na etapie rozwoju biznesu bardzo ważne jest zadbanie o wizerunek w sieci.
Jeśli jeszcze nie masz profesjonalnych zdjęć napisz. 


Chętnie pomogę.

elachabierska.com






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

3 kroki do wizerunku eksperta

Zdjęcie biznesowe vs. Marka osobista Jak to ktoś kiedyś ładnie powiedział "Nie zrobisz drugiego pierwszego wrażenia". Twoje zdjęcie profilowe to pierwsze, co ocenia klient zanim Cię bliżej pozna. Zadbaj o dobre pierwsze wrażenie, żeby zapaść w pamięć jako profesjonalista i ekspert w swojej dziedzinie. Jak to zrobić? Fotografowałam właścicieli złóż ropy naftowej, prezesów banku wychodzącego na nowy rynek, a także wiele kobiet, które mają marzenia i otwierają małe lokalne biznesy. Pomogło mi to w ustaleniu co jest ważne kiedy dbamy o wizerunek. Korzystaj!  :) 1. MAKIJAŻ I FRYZURA Elegancja i umiar - o tym pamiętaj. Kiedy wstawiasz zdjęcie na portal randkowy dbasz o to, żeby się jak najlepiej zareklamować. Pamiętaj. Twój biznes też Ciebie potrzebuje. 2. STRÓJ Dopasowany i mówiący o Twojej marce. Jeśli jesteś stylistą możesz zaszaleć. Jeśli jednak budujesz wizerunek w innej branży zadbaj o to, żeby strój nie odciągał uwagi od Twoich oczu.

Terapia pięknem, odkrywanie piękna, świetna zabawa, kobiecość pełną parą. "Ta sesja to zdecydowanie jedna z moich najlepszych inwestycji w siebie! Była to dla mnie taka terapia pięknem, odkrywaniem swojej kobiecości i przede wszystkim świetną zabawą!" Justyna